Helmond

Terre des Hommes Helmond - Helmond. U vindt onderstaand de adres gegevens van Terre des Hommes Helmond in Helmond. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Helmond. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Helmond.

Helmond

Markt 51A
5701 RJ - Helmond

ma 13.00 17.00 di- vr 10.00 17.00 za 10.00 14.00

www.terredeshommes.nl/winkels/item?shop_id=11

Terre des Hommes Helmond

Terre des Hommes Helmond is een kringloopwinkel in Helmond in de provincie Noord Brabant en is te bereiken op telefoonnummer 06 417 008 42.

U woont in Helmond?

Indien u in Helmond woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Voor meer informatie kan u ook de website van Terre des Hommes Helmond bezoeken: www.terredeshommes.nl/winkels/item?shop_id=11

Terre des Hommes Helmond in Helmond

Terre des Hommes Helmond sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Helmond.

Via het gemeentehuis in Helmond kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.