Boerakker

Kringloopwinkel De Circel - Boerakker. U vindt onderstaand de adres gegevens van Kringloopwinkel De Circel in Boerakker. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Boerakker. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Boerakker.

Kringloopwinkel in:

Boerakker

Hoofdweg 29
9361 PA - Boerakker
Nederland

Openingstijden:

di-vr 10.00 – 16.30 za 10.00 – 16.00

www.hrmdecirkel.nl/

Kringloopwinkel De Circel

Kringloopwinkel De Circel is een kringloopwinkel in Boerakker in de provincie Groningen en is te bereiken op telefoonnummer 0594-54 8312.

Assortiment

U vindt er een groot assortiment van tweedehands meubels, huisraad, kleding, boeken, speelgoed, elektronica en nog veel meer.

U woont in Boerakker?

Indien u in Boerakker woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Veel kringloopwinkels halen grote spullen gratis af.

Voor meer informatie kan u ook de website van Kringloopwinkel De Circel bezoeken: www.hrmdecirkel.nl/

Kringloopwinkel De Circel in Boerakker

Kringloopwinkel De Circel sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Boerakker.

De opbrengst van de verkochte spullen wordt gebruikt om het milieu te verbeteren en om werkgelegenheid te creëren. Er zijn ook kringloopwinkels die de opbrengst gebruiken voor maatschappelijke projecten in binnen of buitenland.

De kringloopwinkels en uw gemeente

Via het gemeentehuis in Boerakker kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.

Contactgevens van het gemeentehuis.