Ter Apel

Wedeka Kringloop Ter Apel - Ter Apel. U vindt onderstaand de adres gegevens van Wedeka Kringloop Ter Apel in Ter Apel. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Ter Apel. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Ter Apel.

Kringloopwinkel in:

Ter Apel

Oosterstraat 3
9561 PH - Ter Apel
Nederland

Openingstijden:

ma 13.00-16.00 di-za 10.00-16.00

www.wedekakringloop.nl/

Wedeka Kringloop Ter Apel

Wedeka Kringloop Ter Apel is een kringloopwinkel in Ter Apel in de provincie Groningen en is te bereiken op telefoonnummer 0599 65 13 13.

Assortiment

U vindt er een groot assortiment van tweedehands meubels, huisraad, kleding, boeken, speelgoed, elektronica en nog veel meer.

U woont in Ter Apel?

Indien u in Ter Apel woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Veel kringloopwinkels halen grote spullen gratis af.

Voor meer informatie kan u ook de website van Wedeka Kringloop Ter Apel bezoeken: www.wedekakringloop.nl/

Wedeka Kringloop Ter Apel in Ter Apel

Wedeka Kringloop Ter Apel sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Ter Apel.

De opbrengst van de verkochte spullen wordt gebruikt om het milieu te verbeteren en om werkgelegenheid te creëren. Er zijn ook kringloopwinkels die de opbrengst gebruiken voor maatschappelijke projecten in binnen of buitenland.

De kringloopwinkels en uw gemeente

Via het gemeentehuis in Ter Apel kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.

Contactgevens van het gemeentehuis.