Borger

Wedeka Kringloop Borger - Borger. U vindt onderstaand de adres gegevens van Wedeka Kringloop Borger in Borger. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Borger. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Borger.

Borger

Buinerstraat 12
9531 TJ - Borger

ma-vrij 9.30 - 16.00

www.wedekakringloop.nl/

Wedeka Kringloop Borger

Wedeka Kringloop Borger is een kringloopwinkel in Borger in de provincie Drenthe en is te bereiken op telefoonnummer .

U woont in Borger?

Indien u in Borger woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Voor meer informatie kan u ook de website van Wedeka Kringloop Borger bezoeken: www.wedekakringloop.nl/

Wedeka Kringloop Borger in Borger

Wedeka Kringloop Borger sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Borger.

Via het gemeentehuis in Borger kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.