Barneveld

Lord Rekkink Kringloop - Barneveld. U vindt onderstaand de adres gegevens van Lord Rekkink Kringloop in Barneveld. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Barneveld. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Barneveld.

Barneveld

Valkseweg 92
3771 RG - Barneveld

ma-do 13.00 – 17.00 vr 10.00 – 17.00 za 10.00 – 16.00

www.lordrekkink.nl

Lord Rekkink Kringloop

Lord Rekkink Kringloop is een kringloopwinkel in Barneveld in de provincie Gelderland en is te bereiken op telefoonnummer 06-53907107.

U woont in Barneveld?

Indien u in Barneveld woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Voor meer informatie kan u ook de website van Lord Rekkink Kringloop bezoeken: www.lordrekkink.nl

Lord Rekkink Kringloop in Barneveld

Lord Rekkink Kringloop sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Barneveld.

Via het gemeentehuis in Barneveld kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.