Capelle aan den IJssel

Kringloopwinkel Goed voor Elkaar - Capelle aan den IJssel. U vindt onderstaand de adres gegevens van Kringloopwinkel Goed voor Elkaar in Capelle aan den IJssel. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Capelle aan den IJssel. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Capelle aan den IJssel.

Capelle aan den IJssel

Kanaalweg 49
2903 LR - Capelle aan den IJssel

ma-za 9.00 -17.00

www.stichtingcapellewerkt.nl/kringloopwinkel/

Kringloopwinkel Goed voor Elkaar

Kringloopwinkel Goed voor Elkaar is een kringloopwinkel in Capelle aan den IJssel in de provincie Zuid Holland en is te bereiken op telefoonnummer 010-2848143.

U woont in Capelle aan den IJssel?

Indien u in Capelle aan den IJssel woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Voor meer informatie kan u ook de website van Kringloopwinkel Goed voor Elkaar bezoeken: www.stichtingcapellewerkt.nl/kringloopwinkel/

Kringloopwinkel Goed voor Elkaar in Capelle aan den IJssel

Kringloopwinkel Goed voor Elkaar sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Capelle aan den IJssel.

Via het gemeentehuis in Capelle aan den IJssel kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.