Leidschendam Voorburg

Het Goed kringloop - Leidschendam Voorburg. U vindt onderstaand de adres gegevens van Het Goed kringloop in Leidschendam Voorburg. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Leidschendam Voorburg. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Leidschendam Voorburg.

Kringloopwinkel in:

Leidschendam Voorburg

De Star 9 en 17 a
2266 NA - Leidschendam Voorburg
Nederland

Openingstijden:

ma-vrij 10.00- 18.00 za 10.00- 17.00

www.hetgoed.nl

Het Goed kringloop

Het Goed kringloop is een kringloopwinkel in Leidschendam Voorburg in de provincie Zuid Holland en is te bereiken op telefoonnummer (070) 327 00 02.

Assortiment

U vindt er een groot assortiment van tweedehands meubels, huisraad, kleding, boeken, speelgoed, elektronica en nog veel meer.

U woont in Leidschendam Voorburg?

Indien u in Leidschendam Voorburg woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Veel kringloopwinkels halen grote spullen gratis af.

Voor meer informatie kan u ook de website van Het Goed kringloop bezoeken: www.hetgoed.nl

Het Goed kringloop in Leidschendam Voorburg

Het Goed kringloop sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Leidschendam Voorburg.

De opbrengst van de verkochte spullen wordt gebruikt om het milieu te verbeteren en om werkgelegenheid te creëren. Er zijn ook kringloopwinkels die de opbrengst gebruiken voor maatschappelijke projecten in binnen of buitenland.

De kringloopwinkels en uw gemeente

Via het gemeentehuis in Leidschendam Voorburg kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.

Contactgevens van het gemeentehuis.