Almere

de Alliantie, regio Almere - Almere. U vindt onderstaand de adres gegevens van de Alliantie, regio Almere in Almere. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een woningbouwvereniging, woningcorperatie en woonstichting in Almere. Wilt u een huis / woning huren in Almere, neem dan contact op met de Alliantie, regio Almere.

Woning / Huis huren in:

Almere

Blekerstraat 4-6
1315 AH Almere

088- 0023200

Faxnummer:

info@de-alliantie.nl

www.de-alliantie.nl

de Alliantie, regio Almere

In de gemeente Almere zijn woningen en huizen te huur via de Alliantie, regio Almere.

Beschikbare huurwoningen

Op de website van de Alliantie, regio Almere vindt u alle gegevens over hoe u inlichtingen kan inwinnen over beschikbare huurwoningen in Almere.

Ook kunt u contact opnemen met het gemeentehuis in Almere.

Gemeentehuis - Almere

Het gemeentehuis kan u tevens inlichtingen verstrekken over huren van huizen en woningen in de gemeente.

Voor meer informatie kan u terecht bij het gemeentehuis in Almere of op de website van de Rijksoverheid

Sociale huurwoning van een woningcorporatie in Almere

De meeste wooncorporaties verhuren woningen tbv van de sociale woningbouw.

Dit zijn de goedkope huurwoningen in de gemeente Almere.

Om voor een sociale huurwoning in de gemeente Almere in aanmerking te komen moet u vaak aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Sociale huurwoning in de gemeente Almere en huurprijs

De maximale huur van een sociale huurwoning is €720,42 (cijfers 2019). Het gaat hier dan om de zogenaamde kale huur, zonder servicekosten en kosten voor licht, water en gas.

Voorwaarden voor sociale huurwoning