Maastricht

Woningstichting Maasvallei Maastricht - Maastricht. U vindt onderstaand de adres gegevens van Woningstichting Maasvallei Maastricht in Maastricht. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een woningbouwvereniging, woningcorperatie en woonstichting in Maastricht. Wilt u een huis / woning huren in Maastricht, neem dan contact op met Woningstichting Maasvallei Maastricht.

Woning / Huis huren in:

Maastricht

Severenstraat 200
6225 AH Maastricht

Faxnummer:

wst@maasvallei.nl

www.maasvallei.nl

Woningstichting Maasvallei Maastricht

In de gemeente Maastricht zijn woningen en huizen te huur via Woningstichting Maasvallei Maastricht.

Beschikbare huurwoningen

Op de website van Woningstichting Maasvallei Maastricht vindt u alle gegevens over hoe u inlichtingen kan inwinnen over beschikbare huurwoningen in Maastricht.

Ook kunt u contact opnemen met het gemeentehuis in Maastricht.

Gemeentehuis - Maastricht

Het gemeentehuis kan u tevens inlichtingen verstrekken over huren van huizen en woningen in de gemeente.

Voor meer informatie kan u terecht bij het gemeentehuis in Maastricht of op de website van de Rijksoverheid

Sociale huurwoning van een woningcorporatie in Maastricht

De meeste wooncorporaties verhuren woningen tbv van de sociale woningbouw.

Dit zijn de goedkope huurwoningen in de gemeente Maastricht.

Om voor een sociale huurwoning in de gemeente Maastricht in aanmerking te komen moet u vaak aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Sociale huurwoning in de gemeente Maastricht en huurprijs

De maximale huur van een sociale huurwoning is €720,42 (cijfers 2019). Het gaat hier dan om de zogenaamde kale huur, zonder servicekosten en kosten voor licht, water en gas.

Voorwaarden voor sociale huurwoning