Waalwijk

Casade Centraal Kantoor - Waalwijk. U vindt onderstaand de adres gegevens van Casade Centraal Kantoor in Waalwijk. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een woningbouwvereniging, woningcorperatie en woonstichting in Waalwijk. Wilt u een huis / woning huren in Waalwijk, neem dan contact op met Casade Centraal Kantoor.

Woning / Huis huren in:

Waalwijk

Vredesplein 5
5142 RA Waalwijk

Faxnummer:

info@casade.nl

www.casade.nl

Casade Centraal Kantoor

In de gemeente Waalwijk zijn woningen en huizen te huur via Casade Centraal Kantoor.

Beschikbare huurwoningen

Op de website van Casade Centraal Kantoor vindt u alle gegevens over hoe u inlichtingen kan inwinnen over beschikbare huurwoningen in Waalwijk.

Ook kunt u contact opnemen met het gemeentehuis in Waalwijk.

Gemeentehuis - Waalwijk

Het gemeentehuis kan u tevens inlichtingen verstrekken over huren van huizen en woningen in de gemeente.

Voor meer informatie kan u terecht bij het gemeentehuis in Waalwijk of op de website van de Rijksoverheid

Sociale huurwoning van een woningcorporatie in Waalwijk

De meeste wooncorporaties verhuren woningen tbv van de sociale woningbouw.

Dit zijn de goedkope huurwoningen in de gemeente Waalwijk.

Om voor een sociale huurwoning in de gemeente Waalwijk in aanmerking te komen moet u vaak aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Sociale huurwoning in de gemeente Waalwijk en huurprijs

De maximale huur van een sociale huurwoning is €720,42 (cijfers 2019). Het gaat hier dan om de zogenaamde kale huur, zonder servicekosten en kosten voor licht, water en gas.

Voorwaarden voor sociale huurwoning