Ten Boer

Utopia Kringloopwinkel - Ten Boer. U vindt onderstaand de adres gegevens van Utopia Kringloopwinkel in Ten Boer. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Ten Boer. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Ten Boer.

Kringloopwinkel in:

Ten Boer

Burg.Triezenbergstraat 31
9791 CB - Ten Boer
Nederland

Openingstijden:

Utopia Kringloopwinkel

Utopia Kringloopwinkel is een kringloopwinkel in Ten Boer in de provincie Groningen en is te bereiken op telefoonnummer 050-3023489.

Assortiment

U vindt er een groot assortiment van tweedehands meubels, huisraad, kleding, boeken, speelgoed, elektronica en nog veel meer.

U woont in Ten Boer?

Indien u in Ten Boer woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Veel kringloopwinkels halen grote spullen gratis af.

Voor meer informatie kan u ook de website van Utopia Kringloopwinkel bezoeken:

Utopia Kringloopwinkel in Ten Boer

Utopia Kringloopwinkel sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Ten Boer.

De opbrengst van de verkochte spullen wordt gebruikt om het milieu te verbeteren en om werkgelegenheid te creëren. Er zijn ook kringloopwinkels die de opbrengst gebruiken voor maatschappelijke projecten in binnen of buitenland.

De kringloopwinkels en uw gemeente

Via het gemeentehuis in Ten Boer kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.

Contactgevens van het gemeentehuis.