Dronten

OFW / Oost Flevoland Woondiensten - Dronten. U vindt onderstaand de adres gegevens van OFW / Oost Flevoland Woondiensten in Dronten. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een woningbouwvereniging, woningcorperatie en woonstichting in Dronten. Wilt u een huis / woning huren in Dronten, neem dan contact op met OFW / Oost Flevoland Woondiensten.

Woning / Huis huren in:

Dronten

De Noord 47
8251 GM Dronten

Faxnummer:

woondiensten@ofw.nl

www.ofw.nl

OFW / Oost Flevoland Woondiensten

In de gemeente Dronten zijn woningen en huizen te huur via OFW / Oost Flevoland Woondiensten.

Beschikbare huurwoningen

Op de website van OFW / Oost Flevoland Woondiensten vindt u alle gegevens over hoe u inlichtingen kan inwinnen over beschikbare huurwoningen in Dronten.

Ook kunt u contact opnemen met het gemeentehuis in Dronten.

Gemeentehuis - Dronten

Het gemeentehuis kan u tevens inlichtingen verstrekken over huren van huizen en woningen in de gemeente.

Voor meer informatie kan u terecht bij het gemeentehuis in Dronten of op de website van de Rijksoverheid

Sociale huurwoning van een woningcorporatie in Dronten

De meeste wooncorporaties verhuren woningen tbv van de sociale woningbouw.

Dit zijn de goedkope huurwoningen in de gemeente Dronten.

Om voor een sociale huurwoning in de gemeente Dronten in aanmerking te komen moet u vaak aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Sociale huurwoning in de gemeente Dronten en huurprijs

De maximale huur van een sociale huurwoning is €720,42 (cijfers 2019). Het gaat hier dan om de zogenaamde kale huur, zonder servicekosten en kosten voor licht, water en gas.

Voorwaarden voor sociale huurwoning