Terneuzen

Meubelhal Leger des Heils - Terneuzen. U vindt onderstaand de adres gegevens van Meubelhal Leger des Heils in Terneuzen. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Terneuzen. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Terneuzen.

Terneuzen

Diepenbrockstraat 425
4536 GW - Terneuzen

Elke woensdag van 9.00 tot 11.30 en elke eerste zaterdag van de maand van 9.00 tot 12.00 uur. Vakanties gesloten.

meubelhalterneuzen@gmail.com

www.legerdesheils.nl/korpsterneuzen

Meubelhal Leger des Heils

Meubelhal Leger des Heils is een kringloopwinkel in Terneuzen in de provincie Zeeland en is te bereiken op telefoonnummer 06 578 640 54.

U woont in Terneuzen?

Indien u in Terneuzen woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Voor meer informatie kan u ook de website van Meubelhal Leger des Heils bezoeken: www.legerdesheils.nl/korpsterneuzen

Meubelhal Leger des Heils in Terneuzen

Meubelhal Leger des Heils sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Terneuzen.

Via het gemeentehuis in Terneuzen kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.