Drachten

Hart in Friesland - Drachten. U vindt onderstaand de adres gegevens van Hart in Friesland in Drachten. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een kringloopwinkel in Drachten. Voor gebruikte en tweedehands spullen en goederen bezoekt u de kringloopwinkel in Drachten.

Kringloopwinkel in:

Drachten

de Roef 8a
9206 AK - Drachten
Nederland

Openingstijden:

ma-za 10.00-17.00 do koopavond tot 21.00

www.hartinfriesland.nl/

Hart in Friesland

Hart in Friesland is een kringloopwinkel in Drachten in de provincie Friesland en is te bereiken op telefoonnummer 0512-538027.

Assortiment

U vindt er een groot assortiment van tweedehands meubels, huisraad, kleding, boeken, speelgoed, elektronica en nog veel meer.

U woont in Drachten?

Indien u in Drachten woont en u wilt spullen weg doen welke nog goed zijn voor hergebruik, neem dan contact op met de kringloopwinkel.

Veel kringloopwinkels halen grote spullen gratis af.

Voor meer informatie kan u ook de website van Hart in Friesland bezoeken: www.hartinfriesland.nl/

Hart in Friesland in Drachten

Hart in Friesland sorteert en repareert de aangeboden spullen en verkoopt deze in de winkel in Drachten.

De opbrengst van de verkochte spullen wordt gebruikt om het milieu te verbeteren en om werkgelegenheid te creëren. Er zijn ook kringloopwinkels die de opbrengst gebruiken voor maatschappelijke projecten in binnen of buitenland.

De kringloopwinkels en uw gemeente

Via het gemeentehuis in Drachten kunt u tevens informatie inwinnen over het aanbieden van spullen die hergebruikt kunnen worden.

Contactgevens van het gemeentehuis.