Zaandam

Stichting Zaandams Volkshuisvesting - Zaandam. U vindt onderstaand de adres gegevens van Stichting Zaandams Volkshuisvesting in Zaandam. Ook vindt u het telefoonnummer, faxnummer, emailadres, website en meer bruikbare informatie voor het vinden van een woningbouwvereniging, woningcorperatie en woonstichting in Zaandam. Wilt u een huis / woning huren in Zaandam, neem dan contact op met Stichting Zaandams Volkshuisvesting.

Zaandam

Peperstraat 86
1502 AK Zaandam

info@zvh.nl

www.zvh.nl

Stichting Zaandams Volkshuisvesting

In de gemeente Zaanstad zijn woningen en huizen te huur via Stichting Zaandams Volkshuisvesting.

Op de website van Stichting Zaandams Volkshuisvesting vindt u alle gegevens over hoe u inlichtingen kan inwinnen over beschikbare huurwoningen in Zaanstad.

Ook kunt u contact opnemen met het gemeentehuis in Zaanstad.

Gemeentehuis - Zaanstad

Voor meer informatie kan u terecht bij het gemeentehuis in Zaanstad of op de website van de Rijksoverheid

Sociale huurwoning van een woningcorporatie in Zaandam

Dit zijn de goedkope huurwoningen in de gemeente Zaanstad.

Om voor een sociale huurwoning in de gemeente Zaanstad in aanmerking te komen moet u vaak aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Sociale huurwoning in de gemeente Zaanstad en huurprijs